17 tammikuuta 2014

Moljensta!

 
 
Äiti on ollut aika laiska laittamaan tänne blogiin kuvia viime aikoina, joten mä päätin käyttää tilaisuuden hyväkseni, ja laittaa itsestäni pari kuvaa viime ajoilta! Dublo-leikit keskisiskon kanssa on olleet aika vinkeitä, ja legoja oonkin aika ahkeraan imeskelly.
 
Mulla on ikää ihan kohta 8 kk ja oon  jo aika taitava tyttö! No okei, pakilla vielä mennään, mutta hei, mennään kumminkin. Saan itseni väännettyä istumaan, mutta se on niin kovaa reeniä jo, että en jaksa sitä kauhean usein tehdä. Oon nimittäin saanut kesää ajatellen aikas hyvin kasvatettua masu- ja jalkamakkaroita, jei!
 
Istuminen lattialla on jo ihan rutiinia, vaikka äiti vieläkin laittaa mulle melkein aina tyynyn selän taakse. Oon yrittäny kyl sanoo, et hei mutsi, ei tarttis. Noo, antaa sen ottaa varman päälle :)
 
Konttausasento mulla on ollu jo jonkin aikaa hallussa, mutta vitsit kun kaipaisin vähän neuvoa siinä miten mä saan ykkösvaiheen silmään! Iskä on siinä mua kyl jeesiny, mut sit se aina sanoo, et kyl se siitä, ei sulla mikään kiire ole. What! Miten niin ei oo??! Mähän pakitan koko ajan kauemmas leluista... Mutta onneksi aina vastaan tulee jotain mielenkiintoista, niinku lampunjohtoja jne. Miksköhän äiti muuten aina saa hepulit kun meinaan sellasesta johdosta vetää, kumma juttu?
 
No mutta pidemmittä puheitta, täs mä oon :) Aikas söpö vai mitä, hih ;)
 
 



 
Joulupukki toi muuten mulle tollaset hienot marakassit! Niillä on aika magee soitella, ja niillä me soitellaan aika usein muskarissakin. Tänään taas oltiin äidin kanssa, ja laulettiin ja tanssittiin sellasia jotain perinnelauluja... hadlididli-jotain se meni. Kielihän siinä menee solmuun.
 
Ei muuta kun moljestetaan kun nähdään!
 
Lille

6 kommenttia:

  1. Voi vietävä, kuinka suloinen pikku tapaus oletkaan :)! Terveiset äidille ;).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihana Nina! Kerron äidille terveiset :)

      Poista
  2. Iiks miten ihana. Pisti niin hymyilyttämään :).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih hei, kiva kun sain hymyn huulille :)

      Poista

Kaunis kiitos kommentistasi!