24 maaliskuuta 2014

Hooked

Juu, koukussa.
Sekä aamuaurinkoon että uuteen kameraan.
Aamupalaa en tänä aamuna ehtinyt syödä, sillä tartuin heti uuteen kameraani, jonka akut latasin viime yönä. Kamera on ollut kaapissa jonkin aikaa, jotenkin vanhaan on ollut niin turvallista tarttua. Mutta vanhaan tuli jokin jumi viime viikolla, joten nyt on alettava opetella uutta.
 
Sen enempiä edellisen käyttäjän asetuksia muuttamatta räpsin muutaman kuvan aurinkoisesta alakerrasta.
 
Voi jestas sentään mikä ero! Vanhakin järkkäri oli mulle kova peli, mutta on tässä uudessa ihan erilailla meininkiä :) Vielä kun opettelen tätä kunnolla käyttämään niin hyvä tulee. Kurssi olisi nyt niiiin poikaa...
 
Mitäs mieltä olette tämän aamun räpsyistä? Valoa ainakin piisaa, saattaa olla jopa liikaakin... 
 
Kamera on ihana, kiitos kaunis te siellä kaukana <3

 
 





 
 
Ja nymmää lähren lounaalle :)
 
Moikka!
 
 

6 kommenttia:

  1. No on kauniita kuvia. Ja ihanan valoisia. Voiko valoa olla liikaa...ehkä ei ;). Mun pitäisi tutustua mun kameraan. Oon vaan niin tajuttoman laiska kaikkien teknisten vempainten kanssa. Menen liian mieluusti siitä missä aita on matalin, eli perusasetuksilla räpsin menemään. Joku kurssi olis tosiaan kiva :).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Ei luonnonvaloa voi kaiketi liikaa olla, mutta välillä pelkään että mun kuvat palaa puhki... Mulla on ihan sama etten jaksaisi millään tutustua manuaaleihin. Ne kaivetaan esiin sitten kun laite menee rikki :) Eikä mulle jää päähän ohjeet ja niksit jos en niitä konkreettisesti opastuksessa pääse itse kokeilemaan. Koitetaankin järkätä joku kurssi meille bloggareille täällä, eiks joo?

      Poista
  2. Itse räpsin alussa pelkällä perus digillä kunnes ostin järkkärin - ja huh sitä kuvan laatueroa! Vaikka ihan perus järkkäri onkin, mutta kyllä sen eron_ toivottavasti_huomaa :) Manuaalit on loppupelissä aika näppärä ja helppo opetella, toki itsekin turvaudun perusasetuksiin jos tiukka paikka on kysessä. Harjottelua vaan ja opettelua, sitä on vielä itsellänikin edessä kasapäin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä käytän tässä(kin) kamerassa oikeastaan koko ajan puoliautomaattia, jalustaa kun ei ole enkä muutenkaan osaa tehdä säätöjä täysin itse. Harjoittelua harjoittelua! Sulla on kyllä niin kauniita kuvia!

      Poista
  3. Upeita kuvia! Minkälaisella kameralla nämä on otettu?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos hurjasti :) Mulla on nyt käytössä Nikon D200.

      Poista

Kaunis kiitos kommentistasi!