17 joulukuuta 2014

17. joulukuuta

 
 
diy kalenteri
 
 
Menot ja meinigit eivät pysy päässä ja perhelogistiikka ei pelaa, jos näkyvillä ei ole kalenteria johon kaikki merkkaavat menonsa ja tulonsa. Tänä vuonna kalenterina on toiminut netistä tulostettu versio jääkaapin ovessa. Ensi vuodelle halusin erilaisen.
 
Tilasin SmartPhotosta veikeitä neliökuvia valkoisilla reunuksilla, 12 kappaletta. Sinooperista löysin perhekaleteripohjan, joka maksoi huikeat 3,90€. Liimasin kuvat kalenteriin ja aloin täyttää :)
 
 




Minä olen kalenteri-ihmisiä. En muista menoja, tai yhtään mitään muutakaan, jos minulla ei ole kalenteria. Olen mennyt pari vuotta ilman omaa henkilökohtaista kalenteria, mutta nyt kun alkuvuodesta koittaa perheen arjessa uudet kuviot, on omakin kalenteri pakko hankkia.
Pienimmäinen aloittaa päiväkodissa ja minä uudessa työpaikassa.
 
Odotan uutta arkea innoissani. Olen nauttinut kotonaolosta hirmuisesti, mutta minua ei ole luotu pelkästään kotona olemaan, tarvitsen myös jotain ihan omaa tekemistä, töitä kodin ulkopuolella. Tuleva työni on monipuolista ja työmatka lyhyt. Lisäksi nyt alkuun saan tehdä lyhyempää työpäivää, jotta pienen hoitopäivät eivät venyisi liian pitkiksi heti alkuun eikä keskimmäisen tarvitse olla kovin pitkää aikaa yksin kotona koulun jälkeen. Aika ihanteellinen tilanne, sanoisin :)
 
 
 
Mitäs te lukijat, onko teillä uusia kujeita tulevalle vuodelle? Entä oletteko kalenteri-ihmisiä vai hyvämuistisia ;)
 
 
Illalla pääsen ystävän kanssa nauttimaan kauniista joulumusiikista! Mieheni osti minulle kaksi lippua Club for Five:n konserttiin Tampere-talon. Sitäkin odotan jo innolla :)
 
Kaikkea hyvää!
 
Anna
 


1 kommentti:

  1. Amei conhecer o seu blog, já fiquei por aqui!!!Achei maravilhoso!!!
    Visite-me:http://algodaotaodoce.blogspot.com.br/
    Siga-me e pegue o meu selinho!!!

    Obrigada.

    Beijos Marie.

    VastaaPoista

Kaunis kiitos kommentistasi!